Verzenden

NEDERLAND

  Prijs Levertijd* Gereduceerde prijs ** Tracking service
PostNL € 6,50 3 - 7dagen GRATIS voor orders boven de € 100 Ja
Pickup at store (Jordaan) € 0,00 - - -

* Tijdens de feestdagen zijn levertijden langer dan gebruikelijk. 
** Op sommige product releases rekenen wij geen gereduceerd tarief.

** Wij bieden ook een verzekerde service aan via PostNL tegen een iets hoger tarief (1,75 eur extra), wij raden iedereen aan gebruik te maken van deze service, zodat je zending verzekerd is mocht PostNL het pakket kwijtraken. 

 

CORONA COVID-19
Zo lang Het corona virus actief is kunnen leveringen vertragingen oplopen. Ook ondervinden veel postbedrijven zoals PostNL veel vertraging door het virus. Hierdoor kan het voorkomen dat de leveringstijd afwijkt van bovenstaande leveringstijden. Wij vragen hiervoor uw begrip. Mocht je bestelling langer dan 5 dagen geen nieuwe update geven in de tracking gegevens vragen we je contact met ons op te nemen. 

BELANGRIJKE MEDEDELING

Hou er rekening mee dat wij geen import of douane kosten dekken voor leveringen buiten de Europese Unie. Tevens zijn wij niet verantwoordelijk voor verloren, beschadigde of verkeerd geleverde bestellingen. Wij fungeren enkel als tussenpersoon tussen onze klanten en de postbedrijven. Tevens worden er op sommige producten geen gratis verzendkosten gerekend, dit betreft alleen bij sterk gelimiteerde producten.


LEVERING TIJDENS SALE/NATIONALE FEESTDAGEN

Tijdens drukke sale en/of vakantie perioden kunnen pakketten een vertraging van ± 3 werkdagen oplopen. Wij proberen pakketten altijd dezelfde dag te versturen!


PICKING EN PACKING VAN DE ORDERS

Nadat de bestelling is voltooid verzenden wij een email met daarin een overzicht van de bestelling en het ordernummer. De order is dan door ons in behandeling genomen. Hou er rekening mee dat we in sommige gevallen 1 tot 2 werkdagen benodigd hebben om de orders te overhandigen aan het postbedrijf. 

 

TRACKING VAN DE ORDER

Nadat de bestelling is overhandigt aan het postbedrijf wordt een email verstuurd met een unieke tracking code. Voor orders buiten West Europa die met de standard shipping oplossing worden verzonden is er een beperkte tracking service beschikbaar, hou hier rekening mee. 

Voor verdere vragen over onze verzend services zijn wij per email te bereiken via shop@triplethreat.nl of per telefoon via.  Een bezoek aan onze winkel in Haarlem is natuurlijk eventueel ook mogelijk.